مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باید دانش مربیان ورزشی استان را ارتقاء دهیم.
کد خبر: ۱۳۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 21 November 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باید دانش مربیان ورزشی استان را ارتقاء دهیم.

پنجمین نشست شورای راهبردی ورزش و جوانان استان کرمانشاه با موضوع توسعه ورزش قهرمانی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که در این نشست راهکارهای توسعه ورزش قهرمانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست طرح ارائه شده از سوی دکتر جواد کریمی از اساتید دانشگاه و عضو این شورا در خصوص اهمیت نقش مربیان در توسعه ورزش قهرمانی و ضرورت توجه به سطح دانش و آگاهی انها مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

پیرو این مصوبه مقرر شد، هیئت های ورزشی استان ظرف مدت معین اعلام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان نسبت به معرفی مربیان فعال خود به این اداره کل اقدام کنند.

برگزاری دوره های تخصصی دانش افزایی یکی از موارد مهم طرح تصویب شده در این شورا است.

مجتبی جوهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در این نشست، پیرامون این طرح اظهارکرد: برنامه ریزی در راستای ارتقای سطح دانش مربیان به توسعه ورزش قهرمانی استان منجر می شود.

وی افزود: دغدغه و سیاست راهبری ما در این زمینه در وهله نخست ساماندهی و سپس ارتقای سطح دانش مربیان فعال در هیئت های ورزشی است.

جوهری به برگزاری کارگاه اخیر مربیان استان با موضوع دوپینگ و مکمل های ورزشی اشاره کرد و گفت: مشابه این دوره ها تا پایان سال برای مربیان برگزار خواهد شد.

به گفته وی بر اساس نیاز سنجی های صورت گرفته تغذیه، روان شناسی، دوپینگ و مکمل ها، آسیب شناسی و علم تمرین از سرفصل های مورد نظر برگزاری دوره های دانش افزایی مربیان است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار