نائب رئیس فدراسیون هندبال اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد و گچساران از جمله استان و شهرستان‌های مستعد در خصوص ورزش هندبال به ویژه هندبال بانوان است.
کد خبر: ۱۳۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 21 November 2015
نائب رئیس فدراسیون هندبال اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد و گچساران از جمله استان و شهرستان‌های مستعد در خصوص ورزش هندبال به ویژه هندبال بانوان است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، به نقل از ایل بانو،معصومه مشت‌ زن در جلسه هماهنگی توسعه هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد و گچساران از جمله استان و شهرستان‌های مستعد در خصوص ورزش هندبال به ویژه هندبال بانوان است.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد سومین استان انتخاب شده برای سفر ورزشی من و بررسی توسعه هندبال با توجه به استعدادهای این استان بوده است.
نایب رئیس فدراسیون هندبال تبیین کرد: نفت گچساران می‌تواند از این تیم و بازیکنان هندبال گچساران حمایت‌های لازم را به عمل آورد.
مشت‌زن ادامه داد: اگر در بحث ورزش بانوان به ویژه هندبال حمایت و سرمایه‌گذاری صورت بگیرد شک نکنید این ورزش در سطح کشور مطرح‌تر می‌شود.
وی توضیح داد: اگر هندبالیست‌های بانوان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت لازم برخوردار شوند این نوید را خواهم داد که بسیاری از بازیکنان تیم ملی از این استان خواهند بود.
نایب رئیس فدراسیون هندبال با تشریح اهداف سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: هدف از سفر به این استان و گچساران اقدام در راستای استعدادیابی استعدادهای هندبال این منطقه از کشور است.
این مسئول متذکر شد: در این راستا باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود با هدف توسعه مطلوب ورزش قهرمانی گام برداشت.
مشت‌زن، ایجاد بستر مناسب به منظور کیفیت‌بخشی و جذب و پرورش استعدادها و برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های موجود را از دیگر اقدامات موثر در راستای توسعه هندبال کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد..
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار