انگیزه حرف اول بازی همشهری‌ها
تابناک: تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در شرایطی به استقبال دربی فوتبال نصف‌جهان می‌روند که هر دو تیم به دنبال برد در لیگ برتر هستند.
کد خبر: ۱۳۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 20 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سوم آذر ماه سال جاری روز سرنوشت‌سازی در تاریخ فوتبال اصفهان محسوب می‌شود، زیرا در این روز دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف هم می‌روند.

این دیدار تعیین کننده یکی از دو فینالیست جام حذفی خواهد بود و از این رو هر دو تیم برای رسیدن به کاپ قهرمانی در جام حذفی نیاز مبرمی به گذشتن از سد حریف دارند، زیرا مغلوب شدن در این مسابقه به معنای کنار رفتن از دور مسابقات خواهد بود.

تیم سپاهان تاکنون سابقه چهار دوره و تیم ذوب‌آهن سابقه سه دوره قهرمانی در جام حذفی را دارند و از تیم‌های با سابقه و خوش نام این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

دو تیم اصفهانی پیش از فرا رسیدن دربی باید در دیدارهای هفته دوازدهم لیگ به مصاف حریفان خود بروند و از این رو انگیزه زیادی برای نتیجه ‌گرفتن در برابر تیم‌های نفت تهران و صبای قم دارند زیرا تجربه ثابت کرده که در دربی تیم‌های همشهری بیشتر از آنکه قدرت تیم‌ها تعیین کننده تیم برنده باشد، روحیه تاثیرگذار است و از این رو هر دو تیم نصف جهان تلاش دارند با بهترین شرایط روحی و روانی به مصاف دیگر تیم شهر بروند.

سپاهان با سرمربی جدید در دیدار با تیم نفت تهران به دنبال کسب سه امتیاز است و تیم ذوب‌آهن نیز در مصاف با صبای قم به برد می‌اندیشد که ماموریت دشواری برای هر دو تیم است، اما باید دید در پایان دیدارهای این هفته کدام تیم با برد به استقبال دربی اصفهانی‌ها خواهد رفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار