کد خبر: ۱۳۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 18 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

رقابت های اسکواش قهرمانی لیگ دسته اول بانوان کشور، از عصر امروز (چهارشنبه) در سالن یادگار امام (ره) رشت آغاز شد.

نایب رئیس هیات اسکواش گیلان عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : تیم های لیگ دسته اول اسکواش بانوان کشور در دو گروه منطقه شرق و غرب کشور به رقابت می پردازند.
مریم بخشی اظهار کرد: در این دوره از رقابت های اسکواش قهرمانی لیگ دسته اول بانوان منطقه شرق کشور ، 20 ورزشکار در قالب چهار تیم با هم به رقابت می پردازند.
وی افزود: در گروه منطقه شرق کشور تیم های گیلان ، هیات کرمان ، ستارگان کویر کرمان و تیم قلهک تهران با هم به رقابت می پردازند.
وی یادآور شد: در مسابقات لیگ دسته اول اسکواش بانوان غرب کشور نیز تیم های کرمانشاه، فارس، آذربایجان غربی و نفت آبادان با هم به رقابت خواهند پرداخت.
بخشی مدت مسابقات لیگ دسته اول اسکواش بانوان منطقه شرق کشور را دو روز عنوان و تصریح کرد: برای مرحله بعدی مسابقات از هر گروه منطقه شرق و غرب کشور، دو تیم به مرحله بعدی صعود می کنند.
وی با بیان اینکه این مسابقات در مراحل رفت و برگشت برگزار خواهد شد ، گفت: این مسابقات تا پایان امسال جریان دارد.
وی همچنین از آغاز دور رفت مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان از فردا ( پنجشنبه) در گیلان خبر داد.
وی اظهار کرد: در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور، تیم هایی از استان های گیلان ، تهران، آذربایجان شرقی، اراک، اصفهان، گلستان و سیستان و بلوچستان حضور می یابند.
به گفته بخشی، دور رفت و برگشت مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان کشور نیز در سه مرحله برگزار می شود که دور رفت آن در گیلان آغاز و آخرین مرحله دور برگشت لیگ های دسته اول و برتر اسکواش بانوان در کیش برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان کشور از فردا (پنجشنبه) آغاز و به مدت دو روز ادامه می یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار