چه كسي زيرآب قلعه نويي را زد؟!
تابناك:‌يكي از گزينه هاي اصلي سرمربي گري سپاهان پس از رفتن فركي از جمع طلايي پوشان، امير قلعه نويي بود. قلعه نويي در ابتداي فصل با ملوان قرارداد بست و پس از يك بازي از اين تيم جدا شد.
کد خبر: ۱۳۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 18 November 2015
به گزارش تابناك اصفهان، يكي از گزينه هاي اصلي سرمربي گري سپاهان پس از رفتن فركي از جمع طلايي پوشان، امير قلعه نويي بود. قلعه نويي در ابتداي فصل با ملوان قرارداد بست و پس از يك بازي از اين تيم جدا شد؛ پس از فركي بسياري از رسانه ها گزينه اصلي هدايت سپاهان را قلعه نويي عنوان كردند حتي شنيده مي شد قلعه نويي به اصفهان آمده و با سپاهان قرارداد داخلي بسته است.
پس ازحضور استيماچ به عنوان سرمربي سپاهان همه به دنبال اين بودند كه چرا قلعه نويي به اصفهان نيامد؟!
يكي از رسانه ها مدعي شده كه دليل اصلي نيامدن قلعه نويي به اصفهان اختلاف وي با افشار زاده اصفهاني است.
روابط امیر قلعه‌نویی و بهرام افشارزاده چندان روبراه نبود و طرفین بعد از جدایی امیر از استقلال هرگز در کنار هم دیده نشدند.افشارزاده سال گذشته در مصاحبه‌های زیادی از عملکرد فنی استقلالی‌ها ایراد گرفته بود، ضمن آنکه این اواخر برخی اظهارات قلعه‌نویی در مورد عدم جذب بازیکنان مد نظر او باعث شد ارتباط آنها بیش از پیش مخدوش شود.
در همین شرایط و در حالی که بعد از جدایی حسین فرکی از سپاهان، قلعه‌نویی یکی از نامزدهای هدایت تیم اصفهانی به شمار می‌آمد، شنیدیم افشارزاده در تماسی با مدیران سپاهان از آنها خواسته قید امیر را بزنند و او را جذب نکنند!ظاهرا افشارزاده که خودش از مدیران باسابقه اصفهانی است، مشورت مثبتی در مورد حضور قلعه‌نویی روی نیمکت طلایی‌پوشان نداده و همین مساله امیر را از اصفهان دور کرده است. خود قلعه‌نویی هم به تازگی به شکل مبهم در این مورد حرف زده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
امیر تو خونه هم باشد مربی بزرگی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار