معاون بهره بر داری شرکت برق قزوین:
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: تمامی شهرها و ۹۸.۲ درصد روستاهای استان قزوین از تسهیلات شبکه برق برخوردار شدند.
کد خبر: ۱۳۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 17 November 2015
به گزارش خبرنگار مهر، یوسف اینانلو ظهر سه شنبه در همایش بهره برداری شرکت های توزیع برق منطقه شمال غرب کشور که در تالار ایرانیان برگزار شد اظهارداشت: ۹۸.۲ درصد روستاهای استان قزوین برق دار شده اند که ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار تحت پوشش برق هستند.

وی افزود: در استان قزوین تعداد ۵۴۲ هزار و ۶۰۵ مشترک برق داریم که میزان خطوط ۴۰۰ کیلو وات در استان ۱۲۵ کیلومتر و ۲۳۰ کیلو ولت بالغ بر یک هزار و ۹۳ کیلومتر است.

اینانلو یادآورشد: بیش از ۴۹ درصد مصرف برق در استان در بخش صنعت، ۲۲ درصد در کشاورزی و ۲۰ درصد در خانگی و ۱۰ درصد سایر بخش هاست که این شاخصه نشان می دهد انرژی در استان در تولید بکار گرفته شده است.



وی افزود: طول خطوط توزیع ۱۱ هزار و ۱۳۸ کیلومتر، تعداد پست های توزیع ۱۱ هزار و ۳۸ دستگاه، ظرفیت پست های توزیع یک هزار و ۷۹۵ و تعداد فیدرهای ۲۰ کیلوولت ۳۰۰ دستگاه است.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: در ۵.۵ سال اخیر حدود ۸۰۴.۱۵ مگاوات پیک سایی در استان انجام شده که در غیر این صورت می بایست به همین مقدار به ظرفیت تولید اضافه می شد.

اینانلو در خصوص همایش بهره برداری شرکت های توزیع نیروی برق منطقه شمالغرب کشور هم گفت: هدف از برگزاری این همایش تبادل اطلاعات بین معاونان شرکت های بهره بردار جهت رفع مشکلات در کاهش عیوب و خطا، توانمندسازی فوریت های برق ۱۲۱، کاهش تلفات، برق های غیرمجاز، تعمیرات پیشگیرانه، راهبری شبکه، بورس انرژی و تولید پراکنده است.

وی بیان کرد: در کنار سخنرانی کارشناسان با تشکیل کارگاههای اموزشی محورهای همایش مورد بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت.

مسئول کمیته اجرایی همایش یادآورشد: این همایش فردا نیز ادامه خواهد یافت و پس از کارگاهای آموزشی و تخصصی بازدید از بناهای تاریخی و فرهنگی قزوین نیز پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار