کد خبر: ۱۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۶ 12 March 2015

فرماندار ساوجبلاغ بر خدمت‌رسانی بانک‌ها در ایام تعطیلات نوروز تأکید کرد.

به گزارش فارس ابوالقاسم پالیزگیر در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های این شهرستان اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی‌های اساسی با هدف ارائه خدمات به مسافران انجام شود تا مسافران و مردم در ایام نوروز بتوانند از تمامی خدمات از جمله خدمات بانکی استفاده کنند.

وی ادامه داد: بانک‌ها برای خدمت‌رسانی در این ایام تلاش کنند تا مردم در سفر به ساوجبلاغ، خاطره خوبی داشته باشند.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: باید تلاش تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی بر محور خدمت‌رسانی صادقانه و رضایتمندی مردم استوار باشد.

وی بر لزوم برگزاری نشست روسای بانک‌ها با کارشناسان این نهاد تاکید کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن ساوجبلاغ در محور مهم تهران ـ قزوین جمعیت منطقه در تعطیلات نوروزی به طرز چمشگیری به شمال و غرب کشور عزیمت می‌کنند و بانک‌ها برای خدمت‌رسانی در این ایام تلاش کنند تا مشکلی برای مسافران و مردم پیش نیاید.

پالیزگر همچنین در ادامه بر توجه بیشتر به حفاظت فیزیکی، سالم بودن دوربین‌های مدار بسته و روشنایی بانک‌ها تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز گردشگران زیادی از شهرستان و نقاط دیدنی آن دیدن کرده و مدتی را هم در مراکز توریستی شهرستان اقامت دارند که نیاز است به همه خودپردازها سرکشی شود تا مشکلی برای پرداخت پول وجود نداشته باشد.

گفتنی است شهرستان ساوجبلاغ علاوه بر وجود مناطق زیبای گردشگری، یکی از مهمترین و پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور را داراست که همه‌ساله حجم میلیونی مسافران نوروزی از این منطقه به شمال و غرب کشور عزیمت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار