وعده رئیس کمیته ملی المپیک به مردم ایران
ورزشکاران ایرانی در 62 رشته‌های ورزشی اعزامی به مسابقات گوانجو مدال کسب کردند و این میزان در مسابقات اینچئون به بیش از 68 درصد رسید که نشان دهنده پیشرفت ورزشکاران ایرانی است.
کد خبر: ۱۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰ 12 March 2015

به گزارش تابناک – البرز: ایران در آخرین رقابت‌های المپیک جهانی و المپیک آسیایی نتایج بسیار خوبی کسب کرد.
تعداد و کیفیت مدال‌های ایران در المپیک لندن، رکوردشکنی ورزشکاران ایرانی در طول تاریخ بود و تاکنون کشورمان چنین نتایجی در المپیک کسب نکرده است.
این موفقیت‌ در مسابقات آسیایی اینچئون به نوع دیگری تکرار شد و حال رئیس کمیته ملی المپیک وعده‌ای تازه به ورزشکاران و ورزش دوستان ایرانی داده است.
ایران در 2 مسابقه آخر المپیک آسیایی در اکثر رشته‌های ورزشی دارای نماینده بود. بر اساس آمارهای رسمی، ورزشکاران ایرانی در 62 رشته‌های ورزشی اعزامی به مسابقات گوانجو مدال کسب کردند و این میزان در مسابقات اینچئون به بیش از 68 درصد رسید که نشان دهنده پیشرفت ورزشکاران ایرانی است.
از سوی دیگر از میان هر 4 ورزشکار ایرانی اعزامی به مسابقات آسیایی اینچئون یک نفر موفق به کسب مدال شد.
در این رابطه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با بیان اینکه سعی داریم در اعزام کاروان ورزشی به بازی‌های جهانی و آسیایی کیفی عمل کنیم، گفت:‌ برای مسابقات بعدی المپیک آسیایی برنامه‌ریزی خوبی کرده‌ایم و امیدواریم در این رقابت‌ها 70 مدال کسب کنیم.
وی همچنین از ظرفیت‌های بالای استان البرز در رشته‌های مختلف ورزشی نیز یاد کرد و گفت: این استان تاکنون قهرمانان بزرگی را پرورش داده و انتظار داریم که با استفاده بهتر از پتانسیل‌های موجود، در سال‌های آینده سرعت توسعه ورزش البرز افزایش یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار