تابناک: استاندار اصفهان وعده داد که مشکلات فراروی توزیع گوشت مرغ دراین خطه رفع و این ماده غذایی با سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸ 11 March 2015
به گزارش گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه کمیسیون تنظیم بازار گفت که ذخیره گوشت مرغ کافی است.

وی همچنین از فراوانی سیب و موزو ذخیره کافی پرتقال خبر داد و زمان عرضه میوه به بازار را از 25 اسفند عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه متوسط قیمت مرغ در اصفهان از متوسط کشوری پایین تر است، گفت: قیمت مرغ منجمد بیش از دو هزار تومان نسبت به مرغ گرم ارزانتر است.

علیرضا همدانیان افزود: ذخیره مناسبی از مرغ منجمد هم جهت توزیع در بازار پیش بینی شده است.

در این جلسه درباره توزیع مرغ و میوه شب عید با قیمت مصوب دولتی به منظور جلوگیری از افزایش کاذب قیمت ها تصمیماتی اتخاذ شد.

قیمت گوشت مرغ و میوه به خصوص پرتغال در بازار روند روبه افزایشی به خود گرفته است و شمار زیادی از شهروندان اصفهانی در حالی که سال روزهای آخر خود را سپری می کند ، نگرانی خود را از افزایش قیمت ها کتمان نمی کنند.

از سوی دیگر امسال متولی توزیع میوه سازمان تعاونی روستایی است و بدین جهت چندی پیش رییس این سازمان به ایرنا گفته بود که چهار هزار و 500 تن پرتقال و یکهزار و 500 تن سیب سمیرم برای مصرف اصفهانی ها ذخیره شده و به موقع وارد بازار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار