رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه گفت: جشنواره منطقه‌ای شعر، خاطره، نماز و نیایش با عنوان پرواز در بی‌کران به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 16 November 2015
رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه گفت: جشنواره منطقه‌ای شعر، خاطره، نماز و نیایش با عنوان پرواز در بی‌کران به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی مولوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: جشنواره پرواز در بی‌کران هفتم دی ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره منطقه‌ای می‌توانند آثار خود را تا 20 آذر ماه به دبیرخانه آن ارسال کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز کرمانشاه افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره آثار خود را باید به دبیرخانه به نشانی کرمانشاه خیابان دانشجو، جنب هنرستان آیت‌الله نجومی، ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه یا به نشانی parvazdarbikaran@chmail.ir ارسال کنند.

مولوی در مورد محورها و موضوعات این جشنواره گفت: شعر بزرگسالان با موضوعات اسرار نماز، آثار معنوی، تربیتی و اجتماعی نماز، گفت‌و‌گو با خدا، نماز و اخلاص، نماز و ائمه معصومین(ع)، نماز روز عاشورا و همچنین شعر کودکانه نماز، شعر ویژه سرود دانش‌آموزی و خاطره نماز برگزار می شود.

وی با اعلام شماره تماس 37225099 برای کسب آگاهی بیشتر در مورد جشنواره پرواز در بی‌کران، یادآور شد: علاقه‌مندان به حضور در بخش شعر می‌توانند آثار خود را در دو قالب آزاد و کلاسیک ارسال کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز کرمانشاه تاکید کرد: آثار ارسالی نباید در هیچ همایش یا جشنواره‌ای ارائه شده باشد و خاطرات ارسالی نیز باید حداکثر در دو صفحه A4 تهیه و ارسال شود.

حجت‌الاسلام مولوی به جوایز این جشنواره اشاره کرد و گفت: به نفر اول کمک هزینه تشرف به حج عمره، نفر دوم کمک هزینه تشرف به عتبات عالیات و نفر سوم نیز کمک هزینه تشرف به مشهدمقدس اهدا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار