#در_جریان_باش!
تابناک: مردم دیدند که در دوره احمدی نژاد کشور شخم زده شد و با بولدوزر به جان نهادهای مدنی، رسانه های موجود، مطبوعات دانشجویی و احزاب افتادند.
کد خبر: ۱۲۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 15 November 2015

به گزارش تابناک اصفهان، در میان خبرها گاه بخشی از خبرها از دید برخی رسانه ها برجسته تر و گاهی هم کم اهمیت تر میشود اما رصد دقیق اخبار استان نشان داده است که در میانه متن خبرها گاها بخش هایی وجود دارد که از رشته اصلی کلام خبر مهم تر به نظر می رسد.

تابناک اصفهان در نظر دارد در بسته رصدخانه خود به این بخش از خبرها توجه و با برجسته کردن آنها پیام های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مسئولان برای مردم و یا دیگر مسئولان استان و کشور را مطرح کند.

روح تازه سیاست در آستانه انتخابات

رسول زرگرپور که امروز برای تودیع و معارفه فرماندار اردستان به این شهرستان سفر کرده بود، آخرین تغییرات در آستانه انتخابات در استان را هم رقم زد و با یکدست کردن فرمانداران با دولت تدبیر و امید، فضای سیاسی شهرستان ‌ها را برای فعالیت های سیاسی – انتخاباتی بازتر کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید مهم گرایش سیاسی افراد نیست، افزود: افراد در این دولت باید چهار ویژگی اعتدال، تخصص، کارآمدی و تعامل را داشته باشند.

استاندار اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم با تغییرات انجام شده و در مدیریت جدید روح تازه‌ای به فضای سیاسی شهرستان اردستان دمیده شود.

انگشت اشاره اصلاح طلبان به سمت هرکه باشد، آن عده رای می آورند

محمد ابراهیم اصغرزاده در جمع دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: مردم در انتخابات اسفند امسال، ادامه نیمه دوم بازی خود را در سال 92 تکمیل می کنند.

وی ادامه داد: مردم می خواهند افرادی را برگزینند که به قانون اساسی، مشی تلفیق دموکراسی و اسلامیت و محصول انقلاب نیز وفادارتر باشند.

وی با تاکید براینکه مردم در انتخابات پیش رو بطور قطع باردیگر حمایت خود را از سیاست خارجی دولت روحانی اعلام می کنند، اضافه کرد: همچنین مردم اعلام می کنند که انتظار دارند دولت روحانی در ادامه موفقیت های خود در سیاست خارجی، بخشی از اولویت های خود را به سیاست داخلی نیز تخصیص دهد.

اصغرزاده با اشاره به اینکه، رییس جمهوری فرد شماره دو کشور است و باید برای اجرای قانون اساسی ممارست کند، اظهار کرد: دولت باید تلاش کند تا حداکثر افرادی که واجد شرایط هستند بتوانند نامزد انتخابات شوند.

به گفته وی، در انتخابات آینده حتی اگر تعداد زیادی از اصلاح طلبان رد صلاحیت شوند اما انگشت اشاره آنها به سمت عده ای باشد، آن عده رای می آورند زیرا مردم دیدند که در دوره احمدی نژاد کشور شخم زده شد و با بولدوزر به جان نهادهای مدنی، رسانه های موجود، مطبوعات دانشجویی و احزاب افتادند.

وی خطاب به دلواپسان تاکید کرد: ملت ایران یکپارچه از برجام حمایت می کنند زیرا دو سال قبل با انتخاب روحانی این مسیر را انتخاب کردند در حالی که شما کل رایتان چهار میلیون شد که 11 درصد آراء بود.

در باب مواجهه علامه جعفری با مولوی

زهره محمدعلی -پژوهشگر و نویسنده- به تشریح مباحث اخلاقی و تربیتی از نگاه علامه جعفری پرداخت و اظهار کرد: رفتار علامه به نوعی درس اخلاق بود. اخلاق از نظر ایشان شکوفا شدن روح آدمی و استنشاق روح از فضای بایستگی‌های انسان است. اخلاق عملی نیز به این معنی است که انسان خود را مانند جزئی از مجموعه اجزای پیکره انسانی ببیند.

وی افزود: در عرصه تعلیم و تربیت علامه هیچ‌گاه خود را برتر از دیگران نمی‌دید، بلکه همواره خود را جزئی از هستی می‌بیند نه بر فراز هستی و همیشه خود را طلبه‌ای کوچک می‌دانست که در مسیر علم‌آموزی هیچ‌گاه قانع نشده است.

این پژوهشگر در باب مواجهه علامه با مولوی به نقل از او بیان کرد: "من (علامه جعفری) در فلسفه شیری بودم، این مرد(مولوی) مرا رام کرد."

فرار میلیاردرها از اصفهان

سهل آبادی، رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان، مهاجرت سرمایه گذاران استان اصفهان به سایر استان ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای نگه داشتن سرمایه‌های استان نیاز به تلطیف فضای کسب و کار داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار