رئیس کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه تصریح کرد: به همین منظور و با کمک دهیاران 500 جلد کتاب به روستاهای بخش مرکزی شهرستان اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷ 15 November 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،محمد طلا سیاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی از اهدای کتاب به روستائیان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه 47 درصد جمعیت شهرستان روستائی است ارائه برنامه‌های فرهنگی به این مناطق باید گسترش داده شود.
رئیس کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه تصریح کرد: به همین منظور و با کمک دهیاران 500 جلد کتاب به روستاهای بخش مرکزی شهرستان اهدا خواهد شد.
سیاهی با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه در شهرستان برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و کتابداران را از جمله برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان برشمرد و افزود: در این نشست‌ها راهکارهای افزایش سرانه مطالعه مطرح می‌شود.
وی برپایی نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان را از دیگر برنامه‌های عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه 24 آبان ماه در کتابخانه شهید مطهری دهدشت دایر خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه امسال برنامه‌های هفته کتاب را به روستاها تعمیم دادیم، افزود: در هر کدام از روستاهای شهرستان برنامه‌هایی تدارک و پیش‌بینی شده است.
سیاهی برگزاری مسابقات دو و میدانی از مدرسه تا کتابخانه را از جمله این برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: این برنامه قرار است در یکی از روزهای هفته کتاب در روستای طولیان اجرا شود.
وی هم‌چنین از برگزاری مسابقه نقاشی در روستای راک خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی با طرح سوال از نامه مولای متقیان امام علی(ع) به مالک اشتر در طول این هفته برگزار و به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.
سیاهی از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواست جهت شرکت در این مسابقه به سایت شبکه کتابخوان‌های حرفه‌ای مراجعه و نام‌نویسی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار