قهرمان پاورلفتینگ آسیا با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان گفت: در این رقابت ها هدفی جز کسب مدال طلای این رشته ندارم.
کد خبر: ۱۲۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 14 November 2015
قهرمان پاورلفتینگ آسیا با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان گفت: در این رقابت ها هدفی جز کسب مدال طلای این رشته ندارم.

محمدسعید نظری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات پاورلفتینگ قهرمانی جهان در دو بخش جوانان و بزرگسالان روزهای 23 و 24 آذر ماه امسال در اوکراین برگزار می شود و تیم ملی کشورمان نیز با 12 ورزشکار در این مسابقات حضور می یابد.

وی با بیان اینکه با ثبت رکورد 280 کیلوگرم به عضویت تیم ملی در وزن 100 کیلوگرم درآمده است گفت: حدود دو هفته ای است که با حضور در اردوی تیم ملی به تمرینات آماده سازی خود مشغول هستم و امیدوارم تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شرایط لازم را کسب کنم.

نظری افزود: با توجه به حضور بهترین ها در مسابقات قهرمانی جهان مطمئنا رقابت سختی برای کسب مدال با رقبا خواهم داشت ولی با این حال تمام توان خود را برای کسب مدال طلا به کار خواهم گرفت تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورم.

عضو کرمانشاهی تیم ملی پاورلفتینگ از ورزشکاران روسیه، اوکراین، لهستان و آلمان به عنوان مهمترین رقبای خود در راه کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان یاد کرد.

وی در ادامه خواستار حمایت بیشتر مسئولان استان از قهرمانان ورزشی کرمانشاه شد و گفت: یک ورزشکار برای موفقیت در میادین مختلف بین المللی نیاز به حمایت دارد که متاسفانه به این موضوع در استان توجه چندانی نمی شود.

نظری گفت: تنها انتظار قهرمانان ورزشی از مسئولان توجه و رسیدگی به وضعیتشان است که امیدواریم از این پس بیشتر مورد توجه آن ها قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار