جانشین ستاد دائمی خدمات سفر اصفهان:
تابناک: جانشین ستاد دائمی خدمات سفر اصفهان از اعلام آمادگی و پیش‌بینی ارائه خدمات به 170 هزار مسافر شب‌خواب در ایام نوروز 94 خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰ 11 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدعلی طرفه عصر امروز در حاشیه نشست شورای اسلامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران به ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اشاره و اظهار کرد : ستاد خدمات دائمی سفر استان اصفهان از بهمن‌ماه سال 92 با مصوبه دولت به تصویب رسید که در استان اصفهان هرسال با ریاست استاندار اصفهان و جانشینی معاون عمرانی تشکیل می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر این ستاد 9 کمیته فعال در استان اصفهان دارد که یک کمیته مربوط به شهر اصفهان و هشت کمیته تخصصی به بخش‌های مختلف بهداشت و درمان، اسکان، امنیت، ارزاق عمومی، امداد و نجات و مسائل مربوط به سفر همچون راه و ایمنی سفر اختصاص‌یافته است.

جانشین ستاد دائمی خدمات سفر اصفهان بیان کرد: بر اساس فعالیت‌های کمیته‌ها، پیش‌بینی‌شده است که استان اصفهان امسال توانایی اسکان حدود 170 هزار نفر به ازا هر شب خواب را دارد.

وی ادامه داد: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از 25 اسفند کار خود را آغاز و تا 15 فروردین ادامه می‌دهد که برای اینکه بتوان در شهرها بیشتر از امکانات استفاده کرد برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

طرفه گفت: امسال برای ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی، بحث آموزش در بخش حمل‌ونقل پیگیری شده و کلاس‌های آموزشی از سوی دستگاه‌های مختلف برای رانندگان و خدمت‌رسانان مرتبط با مسافران نوروزی انجام‌شده است.

وی اضافه کرد: همچنین بخش نظارت قرار شده است که هرکدام از این کمیته‌ها تیم نظارتی داشته و مشکلات موجود را برطرف کنند.

معاون عمرانی استاندار اصفهان تأکید کرد: با توجه به همزمانی نوروز با ایام شهادت حضرت زهرا(س) برنامه‌های مرتبطی با هماهنگی کمیته تبلیغات در نظر قرارگرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار