صلواتی:
تابناک: نماینده دور اول اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فقط یک تفکر و یک جریان در صدا و سیما حاکم شد بقیه کنار می‌کشند و فاصله می‌گیرند.
کد خبر: ۱۲۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 08 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فضل الله صلواتی ، اظهار کرد: صدا و سیما باید به صورتی اداره شود که مورد قبول و رضایت مردم باشد یعنی نقدهایی که باید انجام شود بیشتر شوند تا مردم این رسانه را از خودشان بدانند.

وی افزود: شادی‌ها نیز باید در رسانه ملی بیشتر باشد تا مردم کمتر به ماهواره‌ها روی بیاورند.

این فعال سیاسی بابیان اینکه اگر فقط یک تفکر و یک جریان در صدا و سیما حاکم شد بقیه کنار می‌کشند و فاصله می‌گیرند، افزود: در واقع، بهتر است صدا و سیما گروه‌هایی که در جهت نظام هستند را دعوت کند و از نظراتشان استفاده کند همچون برخی رسانه‌های خارجی که با افراد و سیاست مداران قدیمی رابطه برقرار می‌کنند و از آن‌ها سؤال می‌کنند در حالی که در صدا و سیما چنین چیزی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در صدا و سیما افراد قدیمی را کنار گذاشته‌اند و با روسای جمهور و وزیران قبلی مصاحبه ای انجام نمی‌شود. در واقع فقط یک جناح حاکم‌اند و صحبت‌های آن‌ها پخش می‌شود و حرف‌های آن‌ها گفته می‌شود گاهی هم نقدی انجام می‌شود اما این‌ها کافی نیست.

صلواتی با اشاره به رأی 18 میلیونی به روحانی خاطرنشان کرد: متاسفانه این 18 میلیون هیچ جایی در صدا و سیما ندارند در حالی که باید فضایی ایجاد شود که همه بتوانند حرف‌ها و نقدهایشان را در چارچوب نظام و قانون اساسی بیان کنند.

وی در مورد عملکرد شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: نمایندگان حاضر در شورای ناظر بر صدا و سیما هم از یک جناح‌اند در حالی که باید همگانی باشد در واقع، در این شورا حتی دولت هم خیلی نفوذ ندارد.

اولین فرماندار اصفهان بعد از انقلاب با بیان اینکه صدا و سیما خودش را از مردم و انقلابیون جدا کرده است، اظهار کرد: صدا و سیمای اصفهان هم تابع مرکز است و فقط از یک جناح استفاده می‌کند و حرف نویی ندارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار