انتظار هواداران سپاهانی
تابناک: حسین فرکی به همراه سپاهان یک جام قهرمانی کسب کرد و هواداران اصفهانی انتظار دارند وی که همواره عنوان مربی با اخلاق را یدک می‌کشیده، حرمت نان و نمک با این تیم را نگه دارد.
کد خبر: ۱۲۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 07 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، زمانی که باشگاه سپاهان اعلام کرد حسین فرکی در پی توافقی دو جانبه از این تیم جدا شده است، مشخص بود که در پشت پرده این توافق دوستانه، گلایه‌هایی پنهان است.

فرکی در روزهای اولیه جدایی از سپاهان در گفت‌وگو با رسانه‌های مختلف تاکید داشت که به دلیل اینکه شرایط را برای ادامه همکاری مهیا ندیده است، تصمیم به استعفا گرفتن کرده و طوری برخورد کرد که حاشیه‌ای از جانب وی تیم اصفهانی را تهدید نکند.

با این حال حضور حسین فرکی در یک برنامه زنده در صبح روز جمعه، شرایط را به طور کلی متفاوت کرده و وی صحبت‌هایی را انجام داد که به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

فرکی در این گفت‌وگو به گلایه از رفتار برخی هواداران و برخی بازیکنان پرداخته و از پیامک‌های تهدیدآمیز و همراه با فحاشی خبر داد که موجب شده وی تصمیم به کنار رفتن مسئولیت خود بگیرد.

سرمربی سابق سپاهان به طور غیر مستقیم مدعی دخالت برخی از بازیکنان و هواداران در امور باشگاه شد و حرف‌هایی را بیان کرد که به مذاق ورزش دوستان اصفهانی خوش نیامد و پیش‌بینی می‌شود صحبت‌های وی واکنش‌هایی را به همراه داشته باشد که به هیچ عنوان به صلاح تیم اصفهانی نیست.

فرکی در طول حدودا یک سالی که هدایت تیم سپاهان را بر عهده داشت، با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد، اما به هر حال آنچه مسلم است امکان ادامه همکاری وی به هر دلیلی در این تیم میسر نبود و خودش تصمیم به رفتن گرفت، از این رو انتظار می‌رود حالا که از تیم اصفهانی جدا شده، رفتار و برخوردی نداشته باشد که سابقه خوب وی در این تیم تحت‌الشعاع قرار گیرد.

قطع همکاری با یک مربی امری مرسوم در ورزش دنیا است و فرکی به عنوان یک مربی حرفه‌ای به خوبی می‌داند که این رفت و آمدها جزئی از فوتبال است، همان طوری که فصل گذشته نیز در پی برکناری کرانچار، فرکی فرصت نشستن روی نیمکت سپاهان را پیدا کرد، اما با وجود همه این رفت و آمدها آنچه باقی خواهد ماند، رفتار و واکنش افراد در قبال جدایی آن‌ها است.

حسین فرکی به عنوان یک مربی اخلاق‌مدار در فوتبال ایران شناخته می‌شود و انتظار می‌رود رفتاری از خود به نمایش بگذارد که برای همیشه نام وی در فوتبال اصفهان با احترام یاد شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار