تابناک: امسال در شهرستان فریدونشهر سه میلیارد و 400 میلیون ریال زکات جمع آوری شد که نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۱۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 10 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدونشهر گفت: زکات پرداخت شده برای مرمت هشت مسجد، احداث یک باب غسالخانه و کمک به محرومین هزینه شد.

وی با اشاره به جمع آوری زکات در 33 روستا و با همکاری 36 نفر از عاملین زکات اظهار کرد: امسال همچنین به سه هزار و 500 نفر از افراد تحت پوشش در شهرستان به ازای هر نفر 300 هزار ریال سبد کالا تخصیص یافت.

انوری از جذب پنج میلیارد ریال کمک خیران برای تامین جهیزیه 15 دختر از خانواده های تحت پوشش خبر داد و گفت: بیش از دو هزار و 141 طرح خوداشتغالی و خودکفایی نیز در زمینه های دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و حمل و نقل در این کمیته در حال اجراست.

وی سهم خانواده ها از طرح های خودکفایی را 300 خانواده اعلام و تصریح کرد: این خانواده ها دیگر از چتر کمک های حمایتی خارج شده اند.

رئیس کمیته امداد فریدونشهر با بیان اینکه بیش از 120 نفر دانشجو زیر حمایت این کمیته در حال تحصیل در دانشگاه ها هستند، افزود: دو نفر از این دانشجویان در مقطع دکترا تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه 20 درصد جمعیت منطقه و یک سوم خانوارهای شهری در فریدونشهر زیر پوشش کمیته امداد هستند، گفت: امسال شور نیکوکاری در 24 مدرسه در شهرستان برگزار شد.

فریدونشهر با حدود 40 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری غرب اصفهان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار