تابناک: دومین روز از مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور با برتری تیم هندبال فیروزآباد فارس و پدافند هوایی تهران پایان یافت.
کد خبر: ۱۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴ 09 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایرنا، دومین روز از بازی های مرحله نهایی لیگ دسته یک کشور به میزبانی کاشان عصر دوشنبه در سالن ورزشی رضوی این شهر با انجام دو دیدار ادامه یافت.

در دیدار نخست امروز ابتدا از ساعت 16 و 30 دقیقه دو تیم هندبال پاس همدان و فیروزآباد فارس به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فیروزآباد فارس توانست با نتیجه 21 بر 20 بر حریف خود غلبه کند.

در دومین دیدار امشب نیز که از ساعت 18 برگزار شد، تیم پدافند هوایی تهران توانست با نتیجه 34 بر 33 تیم هندبال شهرداری کاشان میزبان این رقابت ها را مغلوب خود ساخت.

در ادامه این رقابت ها و در سومین و آخرین روز این مرحله روز سه شنبه/فردا/ از ساعت 16 و 30 دقیقه ابتدا دو تیم پدافندهوایی تهران و هیات هندبال پاس همدان و در دیدار بعدی تیم شهرداری کاشان و فیروزآباد فارس به مصاف هم خواهند رفت.

مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور با حضور چهار تیم پدافندهوایی تهران، هیات هندبال فیروزآباد فارس، پاس همدان و شهرداری کاشان به مدت سه روز از هفدهم تا نوزدهم اسفندماه به صورت دوره ای در کاشان برگزار می شود.

بنا بر اعلام فدراسیون هندبال تیم های اول و دوم این مرحله جواز حضور در لیگ برتر هندبال سال آینده را کسب خواهند کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار