تابناک: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز بر ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برنامه‌های فرهنگی و هنری سطح این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱ 09 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، علی مشربی ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محلات همانند یک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوچک هستند که وظیفه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری آن محل را بر عهده دارند.

وی افزود: به نظر می‌رسد که هنوز به آن صورت که باید و شاید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استفاده نشده و جا دارد مدیران کانون‌ها با اهتمام ویژه این ظرفیت بالقوه را به بالفعل تبدیل کنند تا شاهد تاثیرات مثبت فعالیت‌های کانون در سطح مساجد باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز تصریح کرد: خوشبختانه نگاه کلی نظام، دولت و به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت کانون‌ها مثبت بوده و در بحث کلان نگاه ویژه‌ای به این مهم شده و باید در سطح کانون‌ها نیز با ورود به مباحث جدید به ویژه مباحث اقتصاد مقاومتیو سبک زندگی اسلامی ایرانی از این ظرفیت عظیم بهره برد.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد نطنز همواره در کنار مسئول پایگاه بسیج، ائمه جماعت و هیئت امنا بوده و با همکاری این مجموعه می‌توان فعالیت‌های فرهنگی و هنری را به سرانجام مقصود رساند.

مشربی تاکید کرد: با توجه به ساختار تشکیلاتی کانو‌ن‌ها، نقش خواهران در این زمینه پررنگ‌تر شده و به صورت ویژه‌ایدیده شده و باید مدیران مسئول کانون‌ها از ظرفیت فرهنگیخواهران که می‌توانند حتی در خانواده تاثیر بسیاری را داشته باشند، استفاده کنند.

وی تعداد کانون‌های فعال شهرستان نطنز را 50 کانون برشمرد و افزود: امسال توانسته‌ایم علاوه بر تاسیس پنج کانون جدید مجوز یک کانون برای دانشگاه پیام‌نور نطنز اخذ کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار