تابناک: طرح میدان امام علی (ع) ) از اصفهان به عنوان یکی از طرح های جامع، علمی و غیر انتفاعی کشور، جایزه جهانی خشت طلایی تهران را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 01 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از، اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان روز شنبه اعلام کرد: این جایزه به دلیل بهره برداری از پروژه میدان امام علی (ع) اهدا شده است.

جایزه خشت طلایی تهران، به بهترین پروژه ها و تجربیات در شهرها، مناطق و جوامع محلی در سراسر جهان تعلق می گیرد.

هدف از اهدای این جایزه به رسمیت شناختن اهمیت دولت های محلی و مدیریت شهری در ترویج محیط زیست اجتماعی و اقتصادی و پایداری شهرها و مناطق و پیشبرد زیست شهروندان است و بر اساس ارزیابی هیات داوران به طرح هایی که بیشترین تأثیرگذاری را در اجرای طرح های کلیدی شهر و توسعه شهری داشته اند، اهدا می شود.

جایزه خشت طلایی تهران از سال 2014 با مشارکت برنامه اسکان بشر سازمان مل متحد با حضور شهرهای مختلف جهان به طور رسمی آغاز و اولین آن دوره آبان ماه سال گذشته در تهران برگزار شد.
میدان امام علی (ع) نام میدانی در مرکز کلانشهر اصفهان است که از احیای سبزه میدان یا میدان کهنه با مسجد جامع ایجاد شده و متشکل از چهار فضای اصلی شامل مجموعه میدان اصلی، جلوخان مسجد جامع، مجموعه زیرگذرها و پارکینگ و قطعات اطراف میدان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار