تابناک: براثر واژگونی یک دستگاه خودرو 206 به دنبال برخورد با خودروی سواری MVM و تیر برق، در اتوبان شهید آقابابایی شهر اصفهان راننده این خودرو جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶ 09 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان عصر دوشنبه گفت: این حادثه در ساعت 13 و 15 دقیقه به اتاق فرمان آتش نشانی اعلام شد و یک دستگاه خودرو پیشرو و نیز خودروی اطفائیه از ایستگاه شماره 7 پارک لاله به محل اعزام شدند.

مسعود عنایت افزود: جنازه راننده فوت شده توسط ماموران آتش نشانی از داخل خودرو خارج و تحویل نیروی انتظامی شد.

وی با اشاره به نشت بنزین از این خودرو اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خارج کردن جنازه متوفی، نسبت به پیشگیری از نشت بنزین در سطح بزرگراه اقدام کردند.

دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیز درباره این حادثه گفت: به دنبال اعلام این حادثه در ساعت 13 به اتاق فرمان اورژانس 115، یک واحد امدادی به همراه دو تکنسین به محل اعزام شدند اما متاسفانه راننده این خودرو در دم جان خود را از دست داده بود.

سرهنگ حسین غلامی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان نیز درخصوص علت بروز این سانحه به خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه راننده 24 ساله خودروی پژو 206 با یک دستگاه خودروی سواری MVM برخورد می کند که به دلیل از دست دادن کنترل و عدم توانایی در کنترل مجدد وسیله نقلیه به حاشیه اتوبان و تیر برق برخورد کرده و واژگون می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار