سرپرست تیم فوتبال سپاهان:
تابناک: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر ما نسبت به تاریخ آغاز مجدد لیگ اعتراض کنیم، غیر منطقی است و اینکه استقلالی‌ها نسبت به این موضوع اعتراض دارند را باید از خودشان بپرسید.
کد خبر: ۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱ 27 January 2015
به گزارش تابناک رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: سپاهان به آمادگی نسبی رسیده اما به دلیل اینکه یک هفته بازی‌های لیگ از تاریخ اعلام شده قبلی جلو افتاد و با توجه به اینکه بازیکنان ملی‌پوشمان از جمله ملی‌پوشان امید به تیم اضافه نشده‌اند متضرر شدیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فدراسیون از قبل هم اعلام کرده بود ممکن است تاریخ بازی‌های لیگ تغییر کند، تیم ما به آمادگی نسبی رسیده و تنها هماهنگی بازیکنان مشکل اصلی تیم است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اگر ما نسبت به تاریخ آغاز مجدد لیگ اعتراض کنیم، غیر منطقی است و اینکه استقلالی‌ها نسبت به این موضوع اعتراض دارند را باید از خودشان بپرسید.

وی با اشاره به بازیکنان مصدوم و محروم تیمش برای بازی حساس مقابل استقلال ادامه داد: علی کریمی سه اخطاره است، مارسیو پسوس و محرم نویدکیا را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی افزود: همیشه بازی‌های دو تیم سپاهان و استقلال از بازی‌های جذاب لیگ بوده و سپاهان نیز همیشه در استادیوم آزادی بازی‌های بسیار خوبی انجام داده است و تمام تلاشمان این است که بتوانیم سه امتیاز بازی با استقلال را بگیریم.

خوروش با اشاره به آخرین وضعیت نویدکیا تاکید کرد: این بازیکن فردا در سفارت آلمان برای گرفتن ویزا نوبت دارد و امیدوارم بتواند ویزایش را بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار