پس از 4 روز؛
تابناک: روز گذشته برخی از رسانه ها به نقل از رئیس جمعیت هلال احمر از مفقود شدن 2 جوان در کوه صفه اصفهان خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳ 28 October 2015

به گزارش تابناک اصفهان، روز گذشته برخی از رسانه ها به نقل از رئیس جمعیت هلال احمر از مفقود شدن 2 جوان در کوه صفه اصفهان خبر دادند.

محمد محمدی روز گذشته به ایسنا گفته است که" امروز نزدیک ساعت 11:00 صبح به هلال احمر اطلاع داده شد که دو نفر به نام‌های "احسان بیات" و "همایون نظری" -20 و 23 ساله- در کوه صفه ناپدید شده‌اند"

وی افزود: پس از بررسی‌های بیشتر متوجه شدیم که این دو نفر ساعت 16:30 روز جمعه برای کوهنوردی به کوه صفه عزیمت می‌کنند، ساعت 18 به کوه رسیده و کوهنوردی را آغاز می‌کنند که از آن موقع تاکنون اطلاعی از آنها نیست، اما موتور سیکلت آنها هنوز در پارکینگ کوه صفه است.

رییس اداره عملیات هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: این افراد طبق برآوردها و اطلاعی که به ما داده‌اند از نظر آب و غذا و همچنین پوشاک و تجهیزات فنی کوهنوردی چیزی به همراه ندارند و آب و غذای آنها نیز به اندازه دو تا سه ساعت بوده است.

وی گفت: جست و جوها کماکان ادامه دارد و امیدواریم که این افراد پیدا شوند تا خانواده‌ها از نگرانی خارج شوند.

همچنین مسعود عنایت، مدیر مرکز اطلاع رسانی آتش‌نشانی اصفهان گفت: یک اکیپ امداد و نجات کوهستان آتش‌نشانی اصفهان پس از دریافت اطلاعات به سرعت به محل اعزام شده‌اند و در حال جست‌وجو هستند.

البته با وجود این صحبت ها پس از مفقود شدن این افراد،رییس هیئت کوه‌نوردی استان اصفهان تأکید داشته که این دو جوان از روز تاسوعا تاکنون مفقود شده‌اند و حتی احتمال دارد در کوه صفه گم نشده باشند.

حال روز گذشته هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان با انتشار مطلبی بر روی پایگاه الکترونیکی این هیات از گروه های کوهنوردی که به دعوت کارگروه کوهنوردی و کارگروه امداد و نجات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان، در عملیات جست و جوی دو جوان در کوه صفه به کمک نیروهای امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی شتافتند قدردانی کرد.

در این مطلب آمده است: پس از مراجعه خانواده این دو جوان به کوه صفه در ظهر امروز سه شنبه 5 مهر و شناسایی موتورسیکلت آنها، عملیات جستجو آغاز شد و در ساعت 16و20 دقیقه اجساد این دو جوان بر روی زیرانداز آنها و در بین درختان پایین چشمه خاجیک پیدا شد.

علت مرگ این دو جوان از سوی پلیس آگاهی در دست بررسی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
خدا میدونه چیشون شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار