اوسوباشویلی تأکید کرد/
تابناک: رئیس مجلس گرجستان با بیان اینکه مسئولان ایران باید با اتخاذ سیاست‌های درست موجب تقویت امنیت کشورشان شوند،گفت:ایران با موفقیت از مشکلات بیرون خواهد آمد و نتایج خوبی را برای منطقه رقم خواهد زد.
کد خبر: ۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ 27 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر ، داویت اوسوباشویلی که در رأس هیاتی پارلمانی به شهرستان فریدونشهر اصفهان سفر کرده است، ظهر امروز در دیدار با مردم شهرستان فریدونشهر با ابراز خرسندی از نحوه برخورد مسئولان ایرانی در دیدار با هیئت گرجی اظهار داشت: این برخورد و استقبال موجب افتخار مردم گرجستان است و من این موضوع را به مردم گرجستان تبریک می‌گویم.

وی خطاب به شهروندان گرجی ساکن شهرستان فریدونشهر بیان داشت: از زمانی که شما در کشور گرجستان حضور نداشته‌اید شرایط سختی بر گرجستان حکم فرما بوده است و در حال حاضر با کمال سعادت می‌توانم بگویم که گرجستان در تمام مشکلات سرافراز بیرون آمده است.

رئیس مجلس گرجستان در ادامه با اشاره به دیدار هیئت پارلمانی گرجستان با رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور کشورمان نیز گفت: در حال حاضر در منطقه شرایط سختی وجود دارد و در این میان کشور ایران نیز در این شرایط تحت فشار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور ایران باید با اتخاذ سیاست‌های درست موجب تقویت امنیت کشورشان شوند، ادامه داد: یقین دارم ایران با موفقیت از مشکلات بیرون خواهد آمد و نتایج خوبی را برای منطقه رقم خواهد زد.

اوسوباشویلی با بیان اینکه پیوند دو کشور ایران و گرجستان موجب سعادت و خوشبختی مردم این مناطق خواهد شد، افزود: سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار توریست ایرانی وارد کشور گرجستان شده و گسترش این روابط در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه آرزو دارد تمام شهروندان فریدن بزرگ به کشور گرجستان سفر کنند، افزود: شهروندان فریدن بزرگ با سفر به گرجستان با آداب و رسوم گرجستان از نزدیک آشنا خواهند شد و این افتخار بزرگی برای کشور گرجستان خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار