بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: شاكي در اظهارات خود عنوان كرد كه چند روز گذشته با وجود تماس‌ها و پيامك‌هاي مكرر از طرف مزاحمان متوجه شدم فردي شماره ام را در فضاي مجازي منتشر كرده و باعث آبروريزي‌ام شده است.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 26 October 2015
به گزارش تابناک اصفهان، غفور راستين اظهار كرد: ساعت 23 و 44 دقيقه روز پنج‌شنبه 30 مهرماه در تماسي با اتاق فرمان 115 اعلام شد كه دو دستگاه خودروي پرايد و كاميون در جاده اصفهان- بهارستان با يكديگر برخورد كرده‌اند و وضعيت جسمي سرنشينان آنها وخيم است لذا بلافاصله دو واحد امداد اورژانس پيش‌بيمارستاني در صحنه حادثه حاضر شدند.

وي افزود: تكنسين‌هاي حاضر در محل پس از بررسي وضعيت حادثه‌ديدگان متوجه شدند كه يكي از آنها به دليل شدت جراحات وارده جان باخته و 4 نفر ديگر مجروح شده اند لذا توسط آمبولانس به بيمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.

مدير حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان اصفهان خاطرنشان كرد: ساعت 17 و 11 دقيقه همان روز نيز بر اثر برخورد دو دستگاه خودروي پرايد در جاده نطنز- طرق‌رود 6 نفر شامل 2 مرد، 2 زن و 2 كودك مصدوم شدند كه همه آنها به بيمارستان خاتم الانبياء نطنز انتقال يافتند.

دكتر راستين ادامه داد: همچنين ساعت 21 و 7 دقيقه پنج‌شنبه دو خودروي سواري آردي و سمند در كمربندي نجف‌آباد به شدت با يكديگر برخورد كردند كه بر اثر اين حادثه 5 نفر از جمله 4 زن و يك مرد مصدوم و به بيمارستان منتظري نجف آباد منتقل شدند.

وي افزود: ساعت 10 و 49 دقيقه روز جمعه يكم آبان ماه جاري نيز دو خودروي پرايد و پژو 206 در خيابان بهارستان غربي اصفهان با يكديگر تصادف كردند كه اين حادثه 8 مصدوم برجا گذاشت.

مدير حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان اصفهان گفت: مصدومان اين حادثه رانندگي پس از انجام خدمات درماني اوليه از سوي 6 تكنسين فوريت‌هاي پزشكي به بيمارستان كاشاني اصفهان انتقال يافتند.

دكتر راستين تصريح كرد: ساعت 11 و 52 دقيقه روز جمعه نيز بر اثر واژگوني يك دستگاه خودروي سواري پيكان در كمربندي سپاهان‌شهر به سمت شهر ابريشم 5 نفر شامل 4 زن و يك كودك مصدوم و به بيمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.

وي اظهار كرد: همچنين ساعت 17 روز شنبه 2 آبان ماه برخورد دو خودروي پرايد در جاده ورزنه- هرند، مقابل روستاي كبريت 8 نفر از جمله 4 مرد، 2 زن و 2 كودك مصدوم شدند.

مدير حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان اصفهان خاطرنشان كرد: پس از اعلام اين حادثه به اتاق فرمان 115 بلافاصله 2 واحد امداد فوريت‌هاي پزشكي همراه با 4 تكنسين بر بالين مصدومان حاضر شدند و آنها را پس از انجام خدمات درماني اوليه به بيمارستان‌هاي الزهرا (س) و شريعتي اصفهان منتقل كردند.

*قرعه کشی‌ای که 35 میلیون تومان آب خورد

سرهنگ "مرتضي مرتضوي " اظهار کرد: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي از حساب بانكي وي مبلغ 350 ميليون ريال سرقت كرده است، موضوع در دستور كار پليس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاكي مدعي بود مدتي پيش، پيامكي با مضمون برنده شدن در قرعه‌كشي دريافت كردم و پس از تماس با فرستنده پيام از من درخواست شد که برای دريافت پول به عابر بانك مراجعه کنم اما پس از آن متوجه شدم از حساب بانكي‌ام مبلغ 350 ميليون ريال كسر شده است.

ریيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصریح کرد: با انجام يك‌سري  اقدامات تخصصي در فضاي مجازي متهم شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ مرتضوی خاطرنشان کرد: متهم پس از مواجهه با مدارك و مستندات پليس، صراحتاً به بزه انتسابي اعتراف كرد و سپس برای سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.

* يك كشته در حادثه انفجار منزل مسكوني در اصفهان

در تماسي از سوي شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهي آتش‌نشاني اصفهان اعلام شد كه سوختگيري مخزن گاز LPG يك خودروي پيكان، منجر به انفجار و تخريب منزل مسكوني شده است لذا بلافاصله نيروهاي عملياتي ايستگاه‌هاي ۷ و ۶ به محل حادثه اعزام شدند.








بر اساس شواهد موجود، فردي 30 ساله در حال سوختگيري مخزن گاز LPG خودروي خود بوده كه در حين انجام كار، گاز خودرو نشت و در بخشي از منزل تجمع كرده و وقتي وي به زير زمين منزل وارد مي‌شود انفجار رخ داده و سقف بر روي سر او تخريب مي‌شود.

بر اساس اين گزارش، آتش‌نشانان با برداشتن بخش زيادي از آوار توانستند جسد متوفي را بيرون بياورند.

* هتك حيثيت در فضاي مجازي با انگيزه انتقام‌جويي

سرهنگ "مرتضي مرتضوي " اظهار كرد: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي با درج شماره تلفن همراه وي و مطالب غيراخلاقي و توهين آميز در ذيل شماره موجب هتك حيثيت و آبروريزي براي او شده است موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

وي افزود: شاكي در اظهارات خود عنوان كرد كه چند روز گذشته با وجود تماس‌ها و پيامك‌هاي مكرر از طرف مزاحمان متوجه شدم فردي شماره ام را در فضاي مجازي منتشر كرده و باعث آبروريزي‌ام شده است.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان خاطرنشان كرد: با مشاهده شواهد و قرائن و جمع آوري مستندات لازم توسط پليس سرانجام متهم شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ مرتضوي تصريح كرد: متهم هنگامي كه با مدارك و مستندات پليس روبرو شد چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت و انگيزه خود را انتقام جويي عنوان كرد.

وي به تمامي افرادي كه به هر نحو اقدام به هتك حيثيت در محيط مجازي مي‌كنند هشدار داد و گفت: بر اساس قانون جرائم رايانه‌اي هر كس به‌وسيله سامانه‌هاي رايانه اي و فضاي مجازي موجبات هتك حيثيت شهروندان را فراهم كند افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار