فرماندار دهگلان خبر داد
فرماندار شهرستان دهگلان گفت: 107 میلیارد ریال از وام‌هایی که برای مقاوم سازی خانه‌های روستایی به مردم شهرستان دهگلان پرداخت شده هنوز به بانک‌ها پرداخت نشده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 26 October 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دهگلان، یحیی نظری در جلسه حل مشکل معوقات بانک‌های شهرستان دهگلان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: 107 میلیارد ریال از وام‌هایی که برای مقاوم سازی خانه‌های روستایی به مردم شهرستان دهگلان پرداخت شده هنوز به بانک‌ها پرداخت نشده است.

وی گفت: هدف از پرداخت وام‌های مسکن روستایی برای مقاوم سازی اماکن مسکونی در برابر حوادث است که متاسفانه بعضی از افراد از دریافت این تسهیلات خودداری می‌کنند.

فرماندار شهرستان دهگلان خاطر نشان کرد: بانک ملی 32 میلیارد ریال وام مسکن روستایی به روستائیان پرداخت کرده که 14 میلیارد ریال آن معوق شده و هنوز به بانک عامل پرداخت نشده است.

وی گفت: بانک مسکن هم با پرداخت 37 میلیارد ریال وام مقاوم سازی 28 میلیارد ریال معوق بانکی دارد.

نظری با اشاره به 530 فقره وام مقاوم سازیپرداختی بانک تجارت افزود: بانک تجارت دهگلان مبلغ 51 میلیارد ریال پرداخت کرده که 25 میلیارد ریال آن معوق شده و هنوز بازپرداخت نشده است.

وی همچنین از پرداخت 600 فقره وام مقاوم سازی مسکن روستایی بانک صادرات به مبلغ 58 میلیارد ریال خبر داد و گفت: از این مبلغ 23 میلیارد ریال آن معوقه است.

فرماندار شهرستان دهگلان گفت: بانک سپه دهگلان مبلغ 30 میلیارد ریال در قالب 426 فقره وام پرداخت کرده که 8 میلیارد ریال آن هنوز به صورت معوقه مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار