مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: ۹۱ جایگاه عرضه فراورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه سی ان جی در سطح استان فعال است.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ 14 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، جهانبخش نوکانی امروز سه شنبه (۲۵ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت، تأمین و توزیع مطلوب سوخت به شهروندان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، جایگاه‌های عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده منطقه از لحاظ کیفیت فرآورده عرضه شده و میزان سوخت تخصیصی موردنیاز جهت انجام فعالیت خود، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر شش هزار و ۶۰۰ مورد بازدید توسط کارشناسان سرویس‌های صنعتی و نواحی از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و مصرف کنندگان عمده استان صورت گرفته است.

وی افزود: منطقه با دارا بودن ۹ ناحیه، وجود زیرساخت‌های کشاورزی و دامپروری، صنایع، کارخانجات و نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در سطح استان، رسالت خود را در تأمین و توزیع سوخت موردنیاز مصرف کنندگان عمده به خوبی انجام داده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خاطرنشان کرد: ۹۱ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه سی ان جی در سطح استان فعال هستند.

نوکانی ادامه داد: فرآورده عرضه شده در مجاری عرضه و ارسال شده به مصرف کنندگان، در هنگام خروج از تأسیسات انبار نفت و همچنین در حین ارائه به شهروندان در مجاری عرضه سوخت بر اساس استاندارد‌های تعریف شده مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در راستای تأمین مطلوب سوخت موردنیاز مصرف کنندگان عمده، واحد مهندسی فرآورده‌های نفتی با بازدید‌های منظم و برآورد سوخت تحویلی، باعث کاهش چشمگیر مصرف سوخت این واحد‌ها شده که در سال گذشته میزان سوخت درخواستی سازمان‌های متولی و بررسی کارشناسان این شرکت، باعث کاهش بیش از ۱۵ میلیون لیتر سوخت تحویلی به این واحد‌ها شده است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار