سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون ۸۰ درصد تسهیلات اشتغال مربوط به این اداره کل جذب شده و تا چند ماه آینده به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵ 13 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  محمد رحیمی روز شنبه در جلسه شورای اشتغال استان ایلام اظهار کرد: تا کنون ۶۵۷ فقره پرونده تسهیلات حوزه اشتغال ایثارگران به بانک های عامل معرفی شده که از این تعداد ۵۱۸ فقره تسهیلات جذب شده است.

وی مبلغ تسهیلات جذب شده حوزه اشتغال جامعه ایثارگران استان را ۷۸۹ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اقدام ها و فعالیت های ماندگاری در دولت برای جامعه ایثارگران استان همانند اشتغال در حوزه جامعه ایثارگری استان صورت گرفته است.

رحیمی با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ نفر در استان ایلام تبدیل وضعیت شده است، ابراز کرد: استان ایلام در بحث تبدیل وضعیت های شاغلین ایثارگر مقام اول کشور را کسب کرده است.

وی گفت: آزمون اشتغال خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به همت دولت سیزدهم برگزار می شود و در این آزمون ۴۶۸ نفر در استان جذب دستگاه های اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، خاطرنشان کرد: مشوق های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای واحدهای تولیدی متقاضی جذب جامعه هدف ایثارگران مثل معافیت های مالیاتی در نظر گرفته شده است.

رحیمی تصریح کرد: در حال حاضر فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد از محل تبصره ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور برای تصدی۴۶۷ پست اداری در استان ایلام تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ فرصت ثبت نام دارند و آزمون نیز در پایان اردیبهشت ماه برگزار می‌شود./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار