مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: سجایای اخلاقی و فداکاری معلمان باید بیش از قبل، به جامعه معرفی شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷ 22 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم پیشاپیش فرارسیدن هفته‌ی معلم را تبریک گفت و روز معلم را یکی از مهم‌ترین روزهای تقویم آموزشی در طول سال تحصیلی عنوان کرد.

وی با اشاره به روز معلم و گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) اظهار کرد: سجایای اخلاقی شهید مطهری نیاز امروز ماست. این شهید گرانقدر، کارهای عمیق فکری در حوزه تعلیم و تربیت دارد که باید بیش از قبل به آن توجه شود بنابراین نیاز است تا فعالیت‌هایی برای گرامیداشت مقام این شهید بزرگوار در مدارس طراحی و اجرا شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم بزرگداشت مقام معلم و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: با برگزاری برنامه های مختلف در سطح شهرستان‌ها و مناطق، نشاط اجتماعی هم در بین مردم و هم در بین دانش آموزان و فرهنگیان افزایش می‌یابد و این چیزی است که باید به آن بیشتر توجه کرد.

علی درویشی با بیان اینکه شعار هفته‌ی معلم «همه مدیون توایم» بیان کرد: همین شعار نشان‌دهنده‌ اهمیت بسیار بالای معلم است، بنابراین با طراحی و اجرای برنامه‌های مختلف باید به این سمت حرکت کنیم تا علاوه بر اینکه مفهوم معلمی در سطح جامعه بیشتر شناخته شود، بلکه سجایای اخلاقی، کارهای شاخص، برجستگی‌های شغلی و زحمات و فداکارهای آنان نیز بیش از قبل به جامعه معرفی شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار