دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی علت مرگ خانم دکتر بخشی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹ 08 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، به نقل از دادگستری کل استان لرستان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان در خصوص فوت مرحومه دکتر بخشی، به تشریح جزئیات موضوع پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان بیان داشت: به علت فوت مرحوم خانم دکتر بخشی پرونده‌ای مطابق موازین قانونی در شعبه بازپرسی دادسرای دلفان تشکیل و برای تعیین علت مرگ موضوع به پزشکی قانونی به عنوان مرجع قانونی ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: با ارجاع موضوع به پزشکی قانونی لرستان، پس از بررسی های تخصصی از سوی مرجع یاد شده‌ علت فوت این پزشک با توجه به معاینه ظاهری و کالبدگشایی انجام شده و نتایج سم شناسی و آسیب شناسی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تعیین گردیده است.وباتوجه به تمامی علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی خودکشی علت این حادثه اعلام میگردد.

همچنین طبق بررسی‌های قضائی وی فاقد هرگونه مشکل در دلفان بوده‌ و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌است.

چهارم فروردین ماه امسال بود که خبر درگذشت دکتر پرستو بخشی، در بیمارستان دلفان منتشر شد. وی متولد ۱۳۶۸ و متخصص قلب و عروق به شماره نظام پزشکی ۱۴۹۱۴۴ بود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار