رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: چهار نقطه برای شکل‌گیری اجتماعات مردم اراک و حضور آنها در راهپیمایی روز قدس فردا (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸ 04 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام هادی خلیلی اظهار کرد: این مهم برای نخستین‌بار است که شکل گرفته و اجتماعات مردم اراک راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود که تا ساعت ۱۰ و زمان شروع راهپیمایی به میدان شهدا اراک برسند.

وی چهار نقطه شکل‌گیری اجتماعات مردمی در شهرستان اراک را شامل مسجد المهدی در خیابان قایم مقام، مسجد شمس در خیابان شهید رجایی، امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون در خیابان شهید بهشتی و مسجد سیدها در خیابان امام خمینی(ره)، اعلام کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در استان اندیشیده شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام خلیلی گفت: انتظار است اقشار مختلف مردم استان مرکزی مانند راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ماه سال گذشته، فردا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضوری دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس داشته باشند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان را از رژیم کودک‌کُش صهیونیسم اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار