مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به حجم بالای نامه‌های ریاست جمهوری در سفر دوم، گفت: ۱۶۸ هزار نامه در سامانه ۱۱۱ ثبت و در موعد مقرر به دستگاه‌های اجرایی ارجاع شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 05 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، فرشاد طهماسبی با اشاره به اینکه جلسات متعددی پیرامون تسهیلات سفر ریاست جمهوری با مدیران بانک‌های عامل برگزار شد، اظهار کرد: امید است پس از پالایش متقاضیان در سامانه رفاه ایرانیان، وام ۲۵ میلیون تومانی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شود.

وی افزود: برخی از نامه‌های ارسال شده قابلیت پاسخگویی نداشته و درخواست‌ها باید جنبه قانونی داشته باشد.

مدیر کل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به اقشار محروم جامعه دارد، تصریح کرد: افرادی که در سفر دوم تقاضای کمک معیشتی داشتند و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده، به زودی مبلغی به حسابشان واریز خواهد شد.

وی تاکید کرد: افراد می‌توانند با استفاده از کد پیگیری ارسال شده نسبت به مشاهده وضعیت نامه خود اقدام و در صورت مشاهده بی توجهی شکایت خود را به بازرسی استانداری ارائه کنند.

طهماسبی با اشاره به حجم بالای نامه‌های ریاست جمهوری در سفر دوم، گفت: برخلاف مشکلات عدیده استان در زمینه امکانات و نیروی انسانی متخصص، به خود می‌بالیم که ۱۶۸ هزار نامه توسط همکاران در دستگاه‌های اجرایی در سامانه ۱۱۱ ثبت و در موعد مقرر به دستگاه‌های اجرایی ارجاع شد.

مدیر کل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به همه درخواست‌های قانونی پاسخ مثبت خواهیم داد و پیگیر حق مردم استان هستیم، قطعاً با مدیر یا کارمندی که در این خصوص کم کاری کند قاطعانه برخورد می‌شود.

طهماسبی خاطر نشان کرد: میز‌های ارتباط مردمی در مصلا‌های نماز جمعه تدبیر نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار است که افتخار می‌کنیم در ۳۴۰ برنامه برگزار شده در سراسر استان، بسیاری از مشکلات عام‌المنفعه مرتفع و در صورت مشاهده منع قانونی پیشنهاد‌های جایگزین به متقاضیان ارائه شد، بنا داریم میز‌های ارتباطات مردمی را به صورت تخصصی برگزار کنیم و این میز‌ها را با حضور مدیران کل، به روستا‌های استان نیز خواهیم برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار