رئیس ستاد انتخابات البرز با عنوان اینکه دو نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در حوزه کرج به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند از راهیابی ۴ نماینده البرزی به دوازدهمین مجلس شورای اسلامی و هفتمین مجلس خبرگان رهبری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 03 March 2024

اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در البرز

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی ولی پوری نتایج نهایی انتخابات در حوزه کرج، فردیس و اشتهارد را اعلام کرد و گفت: بر این اساس طبق آمار نهایى انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ راى از آراء صحیح صندوق ها، علیرضا عباسی با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رأی به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه فوق به مجلس راه یافت.

وى با اشاره به کسب ٥٥ هزار و ٢٣ راى توسط على شیرین زاد و ٤٠ هزار و ٢٣٦ راى توسط مصطفى سعیدى سیرایى در مرحله نخست راى گیرى افزود: مرحله دوم براساس ماده ١٠ قانون انتخابات براى دومین  کرسی حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ظرف یک ماه پس از اعلام نتیجه مرحله اول و تایید صحت انتخابات توسط شوراى محترم نگهبان تعیین و اعلام خواهد شد. 

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان نیز على حدادى با کسب ٢٤٩٠١ رأی به‌عنوان نماینده این حوزه راهی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

رئیس ستاد انتخابات همچنین با اشاره به انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آیت الله حسین ردایی و آیت الله محمدرضا فلاح تفتى موفق به کسب ارا جهت حضور در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شدند. 

ولى پورى همچنین در پایان از حضور حماسى و شکوهمندانه مردم با بصیرت و ولایتمدار استان البرز پاى صندوق هاى اخذ راى و همچنین کلیه دست اندکاران دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراى اسلامى و مجلس خبرگان رهبرى تشکر و قدردانى کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار