مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی:
مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی ضمن‌ تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از جمله مسئولان امنیتی انتطامی و اجرایی در مشهد گفت: در یک حرکت جمعی و خلاقانه فرایند روان و کم‌نقصی را در انتخابات این دوره شهرستان مشهد فراهم آورده اید که شایان توجه است.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ 01 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی با حضور در اتاق وضعیت انتخابات شهرستان مشهد و بررسی روند کاری این ستاد در جریان أخذ رأی طی ساعات اولیه این دوره از انتخابات قرار گرفت. در این بازدید فرماندار شهرستان مشهد در خصوص موضوعات و مباحث پیرامونی این انتخابات در اقصی نقاط شهرستان مشهد گزارشی ارائه داد و وی از نزدیک روند رأی‌گیری چند شعبه را به صورت زنده مشاهده کرد.

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی در همین راستا اظهار داشت: بسیار خرسندم که این توفیق حاصل شد که از نزدیک شاهد این جریان سیال انتخابات در اتاق وضعیت باشم وقتی که این گزارش جذاب و امیدآفرین را شنیدم باید به فرماندار پرتلاش و جهادی و دست اندرکاران این روند دست مریزاد و خداقوت بگویم.

وی ضمن‌ تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از جمله مسئولان امنیتی انتطامی و اجرایی در مشهد گفت: در یک حرکت جمعی و خلاقانه فرایند روان و کم‌نقصی را در انتخابات این دوره شهرستان مشهد فراهم آورده اید که شایان توجه است.

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی تصریح کرد: ما وظیفه تأمین امنیت و رصد را بر عهده داریم و در مقام مقایسه بر اساس چند شاخص و محور باید شهادت بدهیم که این اقدامات خلاقانه و ابتکاری انجام شده در اتاق نظارت مشهد شایان توجه بسیاری است.

وی عنوان کرد: این رویداد و حضور مردم آن هم در این شرایط نامساعد جوی از ساعات اولیه در مقایسه با سایر شهرستان‌ها از لحاظ شروع به هنگام و هم فرایند سهل و روان رأی‌گیری و همچنین پاسخگویی مناسب و همزمان به تماس‌های مردمی در ستاد فرمانداری شهرستان مشهد و نیز عدم بروز نقص فنی و ارتباطی، این شهرستان را در وضعیت مطلوبی قرار داده که از این جهت بار دیگر خداقوت می‌گویم.

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی با اینکه حضور مردم در ساعات بعدی قطعاً بیشتر پرشورتر و سنگین تر خواهد شد، خاطرنشان کرد: با ارائه اقدامات به هنگام و به موقع و ایجاد زمینه أخذ رأی مناسب و سهل شده با این روند آنی و قابل رویت فرآیند ارزشمندی شکل خواهد گرفت.

یک چهارم واجدین شرایط در مشهد تا این لحظه رأی داده اند

محسن داوری نیز با حضور در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه کلیه شعب أخذ رأی تاکنون بدون هیچ گونه مشکلی در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: 20 درصد شعب أخذ رأی در شهرستان مشهد به شعب سیار اختصاص دارد.

وی عنوان کرد: تا این لحطه یک چهارم واجدین شرایط در شهرستان رأی خود را به صندوق‌های شعب محتلف این شهرستان داده اند.

فرماندار مشهد ابراز امیدواری کرد با روند کنونی تعداد مشارکت واجدین شرایط بیشتر شده و حضور پررنگی به تصویر کشیده خواهد شد.

وی ابراز داشت: با توجه به برودت و سردی هوا در مهد این میزان حضور و أخذ رأی شایان توجه است که امیدواریم تا لحظات پایانی انتخابات ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار