دادستان اسلام آباد غرب:
دادستان شهرستان اسلام آباد غرب از دستگیری 10 متخلف انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 01 March 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، سید سجاد ملایری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از اراذل و اوباش قصد اخلال در نظم و امنیت عمومی داشته‌اند و اقدام به خرید و فروش رأی، تجمع در درب شعب اخذ رأی، نزاع و درگیری داشته‌اند، نسبت به درگیری 10 نفر از اخلال‌گران نظم اقدام شده است.


وی افزود: طبق مصوبات شورای تأمین و دستور مدعی العموم هیچ گونه ارفاقات قانونی شامل این افراد نمی‌شود و نسبت به بازداشت موقت تک‌تک این افراد اقدام شده است.

دادستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه احتمال افزایش آمار بازداشتی‌ها متصور است، تصریح کرد: قانون‌شکنی از هیچ فردی در هر جایگاهی پذیرفته نیست و بدون اغماض با برهم‌ززندگان نظم جامعه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

ملایری پیش از این تاکید کرد: ضابطین خاص و عام موظف و مکلف شده اند با تخلفات و جرائم انتخابات به ویژه تجمعات خارج از شعب اخذ رای برخورد شدید صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: گشت‌های انتظامی و رضویون بصورت محسوس و نامحسوس در روز انتخابات سازماندهی شده‌اند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی یا تجمع درب شعب اخذ رای، متخلفان و تجمع کنندگان بازداشت و تا بعد از فرآیند انتخابات در بازداشتگاه خواهند ماند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار