برگزیدگان ششمین جشنواره قرآنی «باران وحی» کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 24 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، جاسم محمدی فارسانی پنجم اسفندماه در آیین ششمین جشنواره قرآنی «باران وحی» کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری با تبریک فرا رسیدن ولادت امام زمان (عج) در خصوص جزییات ششمین جشنواره قرآنی «باران وحی» کمیته امداد استان، بیان کرد: امسال، یک‌هزار و ۱۰۱ مددجوی تحت حمایت در رده‌های سنی ۴ تا ۷۰ سال در دو گروه بانوان و آقایان و در ۱۵ رشته آوایی، مفاهیم و هنری از جمله اذان، ترتیل، تحقیق، حفظ، دعاخوانی و مداحی، خوشنویسی، مداحی، قصه‌گویی و ... شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از این مجموع، ۲۱۵ نفر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و به‌عنوان برگزیده معرفی شدند، افزود: راه‌یابی این برگزیدگان به مسابقات کشوری را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند منان برایشان توفیقات روزافزون را مسئلت دارم.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: امروز در استان افتخار می‌کنیم که در زمینه توجه به قرآن و نهج‌البلاغه با استفاده از ابزار هنر شاهد رشد و شکوفایی استعداد‌های کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی سالمندان هستیم و خداوند را شاکر هستیم که توانسته‌ایم قدم‌های مثبتی در این زمینه برداریم.

محمدی تأکید کرد: در جشنواره امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد بسیار چشمگیری در تمامی زمینه‌ها هستیم هرچند نسبت به نیاز‌های جامعه هدف فاصله زیادی داریم.

به گفته وی، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است. همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار