دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از صدور بیمه ورزشی برای ۸۵ هزار ورزشکار کرمانشاهی طی یازده ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ 24 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه وحید خسروی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت ورزشکاران سازمان یافته کرمانشاه، گفت : طی یازده ماهه امسال جمعا ۸۵ هزار و ۳۲۵ ورزشکار در کرمانشاه بیمه ورزشی گرفتند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۵۸۹ نفر را بانوان و ۵۲ هزار و ۷۳۶ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: در بین رشته‌های ورزشی فعال در استان، بالاترین آمار ورزشکاران سازمان یافته مربوط به رشته فوتبال با ۱۵ هزار و ۶۸۶ ورزشکار بیمه شده ورزشی است.

دبیر هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه تصریح کرد: کشتی با ۷۹۳۴ ورزشکار و ژیمناستیک با ۷۲۹۰ ورزشکار در رتبه‌های بعدی رشته‌های پرطرفدار در کرمانشاه قرار دارند.

وی عنوان کرد: در بین شهرستان‌های استان هم اسلام آبادغرب با ۴۹۲۶ ورزشکار، جوانرود با ۳۴۴۴ ورزشکار و سرپلذهاب با ۳۱۹۱ ورزشکار بالاترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را به خود اختصاص داده اند.

خسروی یادآور شد: کمترین آمار ورزشکاران سازمان یافته در استان هم مربوط به سه شهرستان ثلاث باباجانی با ۷۳۵ ورزشکار، گیلانغرب با ۱۰۵۳ ورزشکار و دلاهو با ۱۳۴۸ ورزشکار است.

وی اظهار کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده تا پایان سالجاری تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان به حدود ۹۰ هزار نفر می‌رسد که معادل سال گذشته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار