تابناک: کاروان "عاشقان محمد(ص)" شامل ورزشکاران اصفهانی صبح امروز با بدرقه مدیران استان به سمت مناطق جنگی جنوب کشور و اردوهای راهیان نور حرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ 08 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، کاروان "عاشقان محمد(ص)" شامل ورزشکاران اصفهانی صبح امروز با بدرقه مدیران استان به سمت مناطق جنگی جنوب کشور و اردوهای راهیان نور حرکت کردند.

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ورزشکاران استان اصفهان صبح امروز با حضور مسئولان استان اصفهان برگزار شد و در این مراسم، ورزشکاران اصفهانی با آرمان‌های دفاع مقدس و امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: حضور ورزشکاران در اردوهای راهیان نور برای آنها یک سعادت است و باید کاری کنیم که این اتفاق تداوم داشته باشد.

محمد سلطان‌حسینی افزود: جوانان ورزشکار اصفهانی با حضور در اردوهای راهیان نور، یاد شهدا را گرامی داشته و با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح استان اصفهان تداوم داشته باشد تا جوانان با آرمان‌های دفاع مقدس بیش از گذشته آشنا شوند.

در این کاروان 450 نفره، ورزشکاران رشته‌های مختلف استان اصفهان حضور داشته و راهی اردوهای راهیان نور شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :