مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سه هزار و ۵٠٠ فروشگاه در استان کرمانشاه به طرح کالابرگ الکترونیک (طرح فجرانه) متصل شدند.
کد خبر: ۱۱۵۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ 18 February 2024

رحمت الله جلیلیان

مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از ابتدای سال جاری توسط دولت آغاز شد و به منظور تامین سلامت غذایی مردم یازده قلم کالای اساسی عرضه می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون در قالب طرح فجرانه اعطا این اقلام از ١٧ بهمن ماه آغاز شده و تا ١٧ اردیبهشت ماه ادامه دارد که دهک یک الی هفت مشمول این طرح هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، تصریح کرد: به دهک یک تا سه که مبلغ یارانه آن‌ها چهار میلیون ریال است ٢ میلیون و ٢٠٠ هزار ریال افزوده و ۶ میلیون و ٢٠٠ هزار ریال دریاقت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دهک‌های چهار، پنج، ۶ و هفت نیز که مبلغ یارانه آن‌ها سه میلیون ریال است مبلغ ٢ میلیون و ٢٠٠ هزار ریال فجرانه دریافت کرده و مجموعا پنج میلیون و ٢٠٠ هزار ریال دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول اذعان کرد: دهک هشت و ٩ که یارانه بگیر هستند مشمول این طرح نمی‌شوند و دهک دهم هم یارانه نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: این طرح کاملا اختیاری است و هیچ اجباری در اجرای آن وجود ندارد اما اگر مشمولان کالا نخرند مشمول این بسته تشویقی نمی‌شوند.

احمدی بیان کرد: حدود سه هزار و ۵٠٠ فروشگاه را در سراسر استان کرمانشاه برای اجرای این طرح فعال کرده‌ایم و شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرد است.

وی خاطرنشان کرد: کالابرگ الکترونیک طی سه ماه متوالی تا اردیبهشت ماه به دهک‌های یک الی هفت اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه یازده قلم کالای اساسی افزود: این اقلام قابل انتقال به ماه‌های بعدی نیست و افراد باید هر ماه کالابرگ همان ماه را دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای استعلام باقیمانده حساب کالابرگ الکترونیک یک کد دستوری در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: کد دستوری «ستاره ١۴۶٣ مربع» به همین منظور در نظر گرفته شد که با اعلام کد ملی سرپرست خانوار باقیمانده حساب را اعلام می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار