فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان شاهرود، خودروی حامل ۳۰ میلیارد ریال اسانس قاچاق در این شهرستان توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 08 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: مأموران انتظامی یکی از پاسگاه‌های ایست و کنترل پلیس شهرستان شاهرود در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق به یک کامیونت که از محور مشهد عازم پایتخت بود، مشکوک شدند و با رعایت موازین شرعی و قانونی خودروی موردنظر را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو، موفق به کشف مقادیر زیادی اسانس قاچاق که در صنایع عطر و ادکلن‌سازی استفاده می‌شود، شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف‌شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

موقوفه‌ای ضمن تأکید بر اینکه قاچاقچیان و تروریست‌های اقتصادی بدانند استان سمنان هیچ‌گاه گذرگاه امنی برای آنها نخواهد بود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و از این طریق یاری‌گر خادمان خود در عرصه مبارزه با قاچاق کالا باشند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار