معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین از اهدای561 دستگاه لوازم گرمایشی به ارزش 25 میلیارد ریال به مددجویان قزوینی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 03 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، محمد صیادی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به توزیع اقلام لوازم خانگی در بین مددجویان بیان کرد: در حوزه لوازم خانگی در ۱۰ ماهه امسال یک هزار و ۶۳۸ مورد اقلام با مبلغ ۷۳ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال برای نیازمندان تهیه یا تعمیر شده است.

وی افزود: از این تعداد یخچال ۳۱۱ دستگاه، کولر ۱۲۰ دستگاه، لباسشویی ۱۳۲ دستگاه، جاروبرقی ۸ دستگاه، تلویزیون ۱۵۲ دستگاه، بخاری گازی ۳۳۲ دستگاه، بخاری نفتی ۵۰ دستگاه، اجاق گاز ۵۳ دستگاه، آبگرمکن هم ۱۷۹ دستگاه است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: ۲۷۱ مورد اقلام دیگر نظیر کابینت، پکیچ، پنکه، پمپ، فرش، اتو و چرخ خیاطی به خانواده‌های تحت پوشش مساعدت شده است.

صیادی خاطرنشان کرد: عمده وسایل گرمایشی یعنی بخاری گازی و بخاری نفتی و آبگرمکن برای مناطقی که به تازگی در آن مناطق گاز کشی انجام شده مثل طارم و الموت در نظر گرفته شده و بیشتر در این مناطق توزیع شده است.

این مسوول عنوان کرد: مبنای توزیع این اقلام براساس نیازسنجی صورت گرفته توسط مددکاران در سطح استان است، زیرا مددکاران معمولا در طول سال به منازل جامعه هدف سرکشی دارند و نیاز خانواده‌ها را ثبت و ضبط می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین در پایان اذعان کرد: البته امداد هوشمند هم این قابلیت را دارد که مددجویان در این سامانه نیاز‌های خود را ثبت کنند و پس از تایید نیاز مددجو توسط مددکاران، اقلام تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار