فرماندار شهرستان هرسین گفت: مسکن مهر ١۶٠ واحدی بهزیستی در ایام دهه مبارکه فجر در هرسین افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 03 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین ابوطالب ایتوندی اظهار کرد: در ایام دهه مبارکه فجر افتتاح پروژه‌ آبرسانی به روستای ۷۵ خانواری کماسی سفلی انجام می‌شود.

وی افزود: در این ایام افتتاح ۳۲ پروژه حوزه برق هرسین و بیستون را داشته‌ایم و در روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه افتتاح پروژه‌های عمران شهری و ساماندهی معابر شهرستان هرسین و جدول‌گذاری و پیاده‌رو سازی معابر منتهی به قبرستان لک را داریم.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: بعد از افتتاح پروژه عمران شهری و ساماندهی معابر، افتتاح و احداث جایگاه پرورش گوسفند ۵۰۰ راسی و واکسیناسیون دام‌ها را نیز خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: در روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه افتتاح آسفالت روستاهای قیسوند، قوطی دره، چشمه کبود، سرماج حسین خانی، سنقر آباد، نورآباد، چقا سعید، مله ولی، خلیل آباد و باقرآباد را داریم.

این مقام مسئول بیان کرد: در روز سه‌شنبه هفدهم بهمن ماه افتتاح ١۵ پروژه در حوزه دامداری، توسعه شبکه‌های آبیاری و سامانه‌های آبیاری را خواهیم داشت و در روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه افتتاح خدمات جامعه شهری و روستایی و برگزاری کارگاهی با عنوان انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که ما در این ایام خواهیم داشت توزیع بسته‌های معیشتی بین افراد تحت پوشش بهزیستی و برگزاری مسابقات ورزشی مردمی و کارکنان است و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذایی محلی را نیز خواهیم داشت.

ایتوندی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های تحت پوشش را داریم و برنامه دیگر ما اعطای ۴۵ دستگاه بخاری به مددجویان و کمک مالی به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از طرف خیرین است.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: افتتاح مسکن مهر ۱۶۰ واحدی بهزیستی را در این ایام خواهیم داشت و برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی، برگزاری محفل انس با قرآن، توزیع کتاب و بروشور با موضوع انقلاب، تجلیل از فعالین و اساتید قرآنی، برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی با موضوع انقلاب، برگزاری عصر شعر با موضوع سیزدهم رجب و برگزاری همایش پیاده‌روی یاوران موعود نیز انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار