استاندار البرز اعلام کرد: یک هزار و ۴۰۰ غرفه عرضه مستقیم کالا در این استان پیش بینی شده که دهم بهمن ماه جاری فعالیت خود را آغاز می کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ 28 January 2024

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز، افزود: این غرفه ها با هدف تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان در قالب نمایشگاه های بهاره زودتر از زمان مقرر آغاز به کار خواهند کرد.
استاندار البرز گفت: تهیه، توزیع و کیفیت میوه ویژه ایام پایانی سال باید تحت کنترل تیم های نظارتی متشکل از ماموران دستگاه های مربوطه دنبال شود.
وی افزود: باید غرفه های توزیع میوه ایام پایانی با همکاری شهرداری ها و جهادکشاورزی استان در سراسر البرز فعال شوند.

استاندار البرز با اشاره به ضرورت ایجاد محل دائمی عرضه پوشاک اسلامی در استان گفت: اداره کل صمت و شهرداری های البرز باید مکان دایمی مناسب برای تحقق این امر پیش بینی کنند.

وی بیان کرد: راه اندازی غرفه های عرضه پوشاک اسلامی در نمایشگاه های پایانی سال نیز از مواردی است که باید در دستور کار برگزار کنندگان این نمایشگاه ها قرار گیرد.
عبداللهی با تاکید بر اهمیت نظارت ویژه بر عرضه محصولات غذایی، رستوران ها و غذاخوری های استان، گفت: واحدهای متخلف باید شناسایی و اعمال قانون شوند و واحدهای نمونه نیز مورد تشویق قرار گیرند.
وی افزود: صنوف خوشنام و شاخص البرز، لوح تقدیر رتبه بندی شده مشترک اداره کل صمت، اتاق اصناف و اداره بهداشت را دریافت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار