رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری بیش از یکهزار قاچاقچی، خُرده‌فروش و معتاد مُتجاهر با اجرای مرحله چهارم طرح «آرامش در شهر» در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ 25 January 2024

سرهنگ احمد نیکبخت افزود: این طرح ضربتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سراسر شهرستان‌های استان به مدت ۲ روز اجرا شد.
وی اظهار داشت: در این مرحله از طرح با دستور قضائی از ۳۱۰ منزل، مغازه، باغ و اماکن آلوده به مواد مخدر بازرسی صورت گرفت و در نهایت یکهزار و ۲۰ نفر قاچاقچی، خُرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند و ۱۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان افزود: ۱۲ نفر از دستگیر شدگان قاچاقچی عمده مواد مخدر، ۳۱۱ نفر خُرده‌فروش و ۶۹۷ نفر نیز معتاد مُتجاهر هستند که قاچاقچیان و خُرده‌فروشان به مرجع قضائی و معتادان مُتجاهر نیز برای درمان به مراکز ترک اعتیاد تحویل شدند.
سرهنگ نیکبخت یادآور شد: پلیس در ماه‌های اخیر توانسته است با نظارت دقیق و رصد هوشمندانه و برخوردهای بهنگام، ضربه مُهلکی بر قاچاقچیان و خُرده‌فروشان مواد مخدر وارد کند.
وی از شهروندان خواست تا همچنان پلیس را در اجرای این طرح یاری دهند و اخبار و گزارش های خود از فعالیت قاچاقچیان و خُرده‌فروشان مواد مخدر را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ یا شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار