رییس دادگستری شهرستان البرز گفت: اولویت دادگستری در انتخابات پیش رو، ایجاد فضای رقابتی سالم و برابر بر مبنای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی برای تمام نامزدهای انتخاباتی است.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 23 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، ابراهیم احمدی گودینی در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار کرد: اولویت اصلی دادگستری شهرستان البرز در انتخابات پیش رو، ایجاد فضای رقابتی سالم و برابر بر مبنای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی برای تمام نامزدهای انتخاباتی است.

وی ادامه داد: در همین راستا جلسات ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی به صورت مستمر در حال برگزاری است و گزارش نهادهای امنیتی و انتظامی در خصوص اقدامات انجام گرفته از جانب نامزدها و طرفداران آنها و سایر اشخاص در این جلسات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رییس دادگستری شهرستان البرز ضمن دعوت همه مردم به رعایت قانون، افزود: هرچند اولویت اول پیشگیری از وقوع جرایم است اما در صورت وقوع جرم با عنایت به وظایف ذاتی دادگستری و لزوم ایجاد امنیت روانی و جلوگیری از ایجاد فضای رقابتی ناسالم، با جرایم انتخاباتی به نحو قاطع و بدون مماشات برخورد خواهد شد.

احمدی گودینی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر گردیده فضای مجازی به نحو مستمر رصد شده و هرگونه تخریب و نشر اکاذیب در فضای مجازی به فوریت شناسایی و گزارش آن جهت برخورد قانونی به دادگستری ارسال شود.

وی در پایان از مردم درخواست کرد هرگونه اطلاعات و اخبار موثق از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی را جهت بررسی و برخورد قانونی در سامانه سجام دادگستری به آدرس sajam.eadl.ir ثبت کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار