شهردار فردیس از سرویس دهی رایگان سه روزه اتوبوس‌های شهری فردیس به مناسبت روز هوای پاک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 20 January 2024

به گزارش «تابناک البرز» محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه راهکار اساسی کاهش آلودگی هوا اجرای قانون هوای پاک است، اظهار کرد: اصلی‌ترین و موثرترین اقدام در این زمینه توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در میان مردم نهادینه شود، گفت:  ارائه برخی مشوق‌ها و همچنین تزریق اتوبوس و تاکسی‌های تازه نفس به خطوط درون شهری گامهایی در این زمینه محسوب می‌شوند.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه هفته هوای پاک بهانه ای برای ایجاد حساسیت بیشتر در خصوص اهمیت کیفیت هوایی که تنفس می‌کنیم، است، توضیح داد: به همین مناسبت، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی فردیس از امروز ۳۰ دی ماه تا دوم بهمن ماه در کلیه خطوط رایگان است.

وی در ادامه افزود: توسعه حمل‌ونقل عمومی و تشویق مردم به استفاده از آن می‌تواند یکی از راه حل‌های کاهش آلودگی هوا در شهرها به ویژه شهر فردیس باشد.

شهردار فردیس عنوان کرد: بهره‌مندی از هوای پاک حق همه شهروندان است و ما به عنوان مدیریت شهری برای نوسازی، بهسازی، تجهیز، تعمیر اتوبوس‌های شهری، احداث معابر جدید در راستای کاهش ترافیک تلاش می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار