مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از موافقت با ۷ طرح گردشگری و بوم‌گردی در کمیته فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 14 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  فرزاد شریفی اظهار کرد: کمیته فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام افزود: دراین جلسه با تقاضای ایجاد هفت طرح گردشگری و بوم‌گردی با توجه به نیاز استان و دارا بودن پتانسیل مناطق مورد نظر برای اجرای این طرح‌ها شامل دو واحد اقامتگاه بوم‌گردی همچنین ۵ مجتمع گردشگری عمومی با حجم سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال‌زایی ۴۵ نفر موافقت شد.

شریفی گفت: با توجه به رویکرد اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در توسعه پایدار گردشگری، راه‌اندازی تأسیسات گردشگری با هدف تقویت زیرساخت‌های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال‌زایی، احیای فرهنگ، آداب و رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی کمتر شناخته شده، ایجاد چنین طرح‌هایی در مناطق با پتانسیل بالا در اولویت‎ قرار می‌گیرند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار