معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اعتبارات و دستگاه‌های اجرایی مسئول برای کاهش آلایندگی هوای اصفهان توسط این سازمان و حداکثر در مدت یک ماه تعیین خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 10 January 2024

 علی سلاجقه در فیلم کوتاهی که پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان منتشر کرد، افزود: جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیران مربوطه برگزار و تصمیم‌های خوبی برای کشور و به‌طور ویژه برای اصفهان اتخاذ شد.

وی با اشاره به مصوبه‌هایی درباره برقی کردن خودروها، مسائل مربوط به اتوبوس های برقی و حمل و نقل عمومی در این جلسه، ادامه داد: موضوع سوخت و کیفی‌سازی آن نیز در دستور کار قرار گرفت و نتایج خوبی به‌همراه داشت.

سلاجقه گفت: شیوه‌نامه تعیین حریم زیست بوم‌شناسی (اکولوژیکی) تالاب‌ها نیز در جلسه ستاد ملی مدیریت و هماهنگی تالاب های کشور با حضور معاون اول رییس جمهور در دستور کار قرار گرفت و تصمیم‌هایی درباره آن گرفته شد.

وی اضافه کرد: می توانیم این نوید را به مردم ایران بدهیم که هیات دولت با تمام وجود عزم خود را جزم کرده است تا به دستور رییس جمهور مسائل مربوط به آلایندگی شهرهای کشور به نحو مطلوب پیگیری شود و نشست های مذکور از رویدادهای مهمی بود که در این رابطه تشکیل و دستگاه های اجرایی مکلف به انجام وظایف خود شدن

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار