فرماندار کاشان گفت: ۲۱۲ مصوبه ستاد تسهیل کاشان در سال گذشته در حوزه صنعت محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ 06 January 2024

محمدشریف زارعی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات صنعتگران انجام می‌دهد، اظهار داشت: کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان به منظور رفع مشکلات فعالین اقتصادی جلسات آن تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در این کارگروه ۲۵۰ مصوبه داشته ایم، ابراز داشت: از این تعداد ۲۱۲ مصوبه یعنی حدود ۸۵ درصد در بخش صنعت محقق شده است.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه رفع موانع تولید کمک به رونق تولید در کشور می‌شود، تصریح کرد: افتتاح کارخانه‌های جدید و یا فازهای توسعه خود دلیلی بر این است به طوریکه برای مثال با افتتاح فاز توسعه شرکت آلیاژگستر هامون برای حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به سختی‌های کار تولید خاطرنشان کرد: فعالین بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی در واقع فعالیت جهادی می‌کنند که باید قدر آنها را دانست.

زارعی با اشاره به برخی از مشکلات در برهه‌ای از زمان گفت: راهبرد اصلی کشور در حال حاضر کاهش ضعف‌های اقتصادی است و بر این مبنا دوست توجه ویژه ای به صنعت و تولید دارد.

وی با اشاره به برخی از چالش‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی همانند تورم افزود: هدف اصلی دولتمردان کاهش این چالش‌ها است تا بخش تولید کشور با نظم و انظباط روبرو شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار