معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: هر ۲ نقطه محور جونقان به شلمزار که محل تصادفات روزهای اخیر بوده صاف و بدون پیچ و دارای سه متر شانه‌ خاکی است که اگر یکی از خودروها به سمت آن حرکت می‌کرد شاهد فوت هم‌استانی‌هایمان نبودیم.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 30 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسین مالکی صبح امروز در یازدهمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در تشریح تصادفات اخیر در محور جونقان به شلمزار، گفت: هر ۲ نقطه محور جونقان به شلمزار که محل تصادفات روز‌های اخیر بوده صاف و بدون پیچ و دارای سه متر شانه خاکی است که اگر یکی از خودرو‌ها به سمت آن حرکت می‌کرد شاهد فوت هم‌استانی‌هایمان نبودیم.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: تصادفی که ۲۱ آذرماه سال جاری در این محور بین یک خودروی سمند و یک دستگاه پراید رخ داد سه فوتی و یک مجروج بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش پلیس سمند مقصر این تصادف بود و نوع آن رخ به رخ ثبت شده است که سه نفر به دلیل سبقت غیرمجاز و عامل انسانی فوت کردند.

مالکی عنوان کرد: خط ترمز ۶۰ متری سمند و ۴۰ متری پراید نشان دهنده سرعت بالای هر ۲ خودرو بوده چراکه تابلو موجود در محور، سرعت مجاز را ۷۰ کیلومتر اعلام کرده است.

وی به تصادف دیگر همین محور که ۲۲ آذرماه رخ داد اشاره و بیان کرد: در این تصادف نیز طبق گزارش پلیس در برخورد پراید با کامیون ۲ فوتی و یک مجروح به جای ماند که مقصر حادثه پراید به علت انحراف به چپ ثبت شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: تصادفات در ۲ نقطه متفاوت یک محور رخ داده، اما شرایط در هر۲ نقطه یکسان است و در این حادثه نیز اگر یکی از خودرو‌ها به سمت شانه خاکی حرکت می‌کرد خسارت کمتری را شاهد بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار